fredag 6 september 2013

Det kom ett litet paket...


I mitt förra inlägg beskrev jag en intressant torsdagskväll i landstingssalen då jag valdes in i landstingets Hälso- och sjukvårdsnämnd, detta efter en lång dag med undervisning på Karolinska Institutet, följt av ett avstämningsmöte om eLärande på Centralstationens kafé (innan jag skulle till Landstingshuset; det gäller att få ihop livspusslet).

Följaktligen var jag ganska trött men glad när jag kom hem sent på torsdagskvällen. Det visade sig att min kära M också var glad och nöjd. Hon hade nämligen fått ett litet paket, som tack för sina insatser med anledning av ett ganska uppmärksammat besök i dagarna. Man vill ju vara lite cool, men jag måste erkänna att avsändaren fick mig att utropa Wow!

Vad paketet innehöll? Det vet vi inte ännu. Har inte vågat öppna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar