fredag 1 juni 2012

London by night


Vid midnatt hade jag tagit mig till Belgrave Road där små kyffiga hotell ligger i rader. Nu har jag klivit upp efter några timmars sömn och ska så småningom ta mig bort mot westminster och Birdcage Walk där konferensen Invest in ME ska hållas under dagen. det är nog ingen tvekan om att den programpunkt som kanske röner störst intresse är de norska forskarna Fluge och Mella och deras redogörelse för försöken att behandla ME-patienter med Rituximab för att dra ner aktiviteten i patientens immunförsvar.

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagaen & stort tack för att du deltar på Invest in ME's konferens om M.E.!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen Michel! Varmt tack för att du tillbringar den på konferensen i London. Ser otroligt mycket fram emot dina bloggrapporter.

    Hurrarop från Anne Ö

    SvaraRadera
  3. Tack Michel för att du deltar i konferensen!! Grattis också på bemärkelsedagen :)

    SvaraRadera
  4. Ser också fram emot att få höra mer... hoppas att du får en trevlig födelsedag i London, grattis!

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för ditt engagemang för oss ME-sjuka!
    & stort grattis på din dag :)

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott!!Jag hoppas att du har haft en bra födelsedag!Jag vill även tacka för ditt engagemang!

    SvaraRadera