fredag 27 april 2012

Tävla i bloggande!?

Nä, det går knappast. Åtminstone inte med den typ av blogg som jag vill ha.
Men om någon bloggläsare tycker att det plötsligt rasslade till med ett helt sjok blogginlägg senaste dygnet så finns förklaringen här, åtminstone delvis:

Politometern och dess topplista över MP-bloggare

Jag ligger nog inte så högt i inflytande är jag rädd, men den listan är ändå ur funktion sedan en tid.

Däremot sniffar jag faktiskt på en tredjeplats i antal blogginlägg under tre månader.
Fler inlägg har endast David Sennerstrand, Mikael Clemens och - Birger Schlaug!
Tänk att vara hack i häl på giganten Birger, åtminstone när det gäller kvantitet. Inte illa! ;-)

Eller - har jag kanske lyckats klättra upp till tredjeplatsen?
Det roliga i sammanhanget är ju hursomhelst att det finns hur mycket spännande, upprörande och inspirerande som helst att skriva om!




3 kommentarer:

  1. Ja, visst gör det. Och Du skriver bra om viktiga saker. Fortsätt med det och lycka till på listorna.

    Mikael

    SvaraRadera
  2. Tack Mikael, för vänlig kommentar. Jag önskar också Dig lycka till med det fortsatta bloggandet.

    SvaraRadera
  3. Jag har redan legat etta men är sommarens rookie nu. Jag stiger mest!

    SvaraRadera